joi, 7 martie 2013

8 MARTIE



























De ziua mamei
de Elena Farago

Eu nu sunt destul de mare
Ca să pot să-nvăţ măcar,
De pe carte, o urare,
Şi nu sunt destul de mare
Ca să-ţi dau un dar.

Dar îţi dau o sărutare,
Ici, pe obrăjor,
Şi pe mâna asta care
Mă-ngrijeşte-n fiecare
Zi, cu-atâta dor!

Zile lungi şi voie bună
Îţi doresc eu mult,
Şi mă rog de flori să-ţi spună
Să mă ierţi, mămică bună,
Că nu ştiu mai mult!

Mama

E ziua ta azi, mamă
Şi-aproape, lângă tine
Un gând duios te cheamă
Ca să-ţi urez de bine.

Dar gândul meu fierbinte
Se stinge, nu ştiu cum
Şi nu găsesc cuvinte
Să-ţi mai urez acum.

In schimb îţi dau o floare
Şi-n locul meu aş vrea
Cu-aceeaşi nerăbdare
Să-ţi glăsuiască ea.

Tăcerea s-o străbată
Şi glasul ei s-ascult.
Să-ţi spună înc-odată
Cât te iubesc de mult.

E ziua ta
de Elena Dragoş

E ziua ta măicuţă,
Te-aşteaptă flori pe masă,
Şi-un dar micuţ te-aşteaptă
Când ai să vii acasă.

Am să-ţi sărut obrajii
La piept când mă vei ţine
Şi mâinile ce nu au
Odihnă pentru mine.

8 Martie
de Veronica Porumbacu

S-au aprins în noapte stele.
Ce aproape sunt de ele!

Numai să întind o mână
Şi-una-n palm-o să-mi rămână.

Mamă, vrei de ziua ta
Să-ţi aduc în dar o stea?
 
Printre pete de zăpadă

de Geta Nistor – Stanciu

Printre pete de zăpadă
Am zărit un ghiocel.
Vin copiii să îl vadă –
Parcă e un clopoţel.

M-am gândit să-l dăruiesc
Mamei, că tare-o iubesc.
Dar mai caut ici, prin nea,
Fir plăpând de viorea –
E pentru bunica mea.

Eu vă cer acum iertare
De n-am fost ascultător
Dar voi creşte! Veţi vedea
Ce mai fată veţi avea!

O să fiu cea mai cuminte
de Geta Nistor-Stanciu

Sunt o fată mititică
Şi-o iubesc pe-a mea mămică.
Şi pe tati îl iubesc
Şi frumos eu vreau să cresc.

Mami, azi e ziua ta!
Ghiocei în dar ţi-oi da.
Obrazul de mi-l săruţi
Şi-ochişorii mei micuţi!

Să primeşti, mămica mea,
Darul meu de ziua ta!
Şi-o să fiu cea mai cuminte –
De-asta să-ţi aduci aminte!

Cea mai frumoasă

Mamă dragă şi iubită,
Primăvara-i ziua ta.
Tu mereu eşti lângă mine,
La nevoie, mama mea!

Îţi doresc doar zile bune,
Tot ce-i mai frumos pe lume,
Tu eşti cea mai bună mamă,
Lângă tine nu am teamă.

Pentru mama

Sunt atât de fericită
Că mămica mea iubită
A venit azi la serbare
Să asculte o urare.
8 Martie! E ziua ta
O floare-ţi dau măicuţa mea.
Şi vreau să ştii că-n acest dar
E dragostea-mi fără hotar.
Sunt visele ce port în gând
Că voi fi mare în curând
Şi ascultător voi fi mereu
Mămico, ăsta-i darul meu.

Ziua ta

Pentru ziua ta, mămico,
Ţi-am adus un ghiocel.
Cât de mic îl vezi, cuprinde
Toată primăvara-n el.
Dar tu dragostea s-o simţi
Cum în inimioară creşti
Lângă ghiocel, te rog,
Şi-un sărut, acum primeşti.

De ziua mamei
de Victor Tulbure

Abia s-arată pâlcuri de cocori...
Nici n-a-nflorit grădina noastră încă
Dar ghioceii, albi, de sub ninsori,
I-am adunat cu dragoste adâncă.

Şi ţi-i aduc în dar, de ziua ta.
Neînsemnat, buchetul meu e, poate,
Da-ntrânsul vei citi simţirea mea
Şi gândurile cele mai curate.

Măicuţei mele

Eu ştiu că tu trudeşti
Din suflet să mă creşti
Şi ştiu că-n visul tău
Sunt eu şi numai eu.

De aceea astăzi, mamă,
Eu braţele-ţi întind,
Căci vreau pe sub năframă
Tot gâtul să-ţi cuprind.

Să-l strâng cât pot de tare,
Şi-n calda-mi sărutare,
Să simţi cât te iubesc
Promit, măicuţă dragă,
Că n-am să mai greşesc!

De ziua mamei

O, ce blondă şi frumoasă
E mămica mea!
Ciocârlii aş vrea să cânte
Azi în geam la ea.

Iar eu voi veni c-o floare
Să i-o dau în dar
Să-i spun că-ale ei poveţe
Nu sunt în zadar.

Hărnicuţă şi cuminte
Mă silesc să fiu
Mândră de fetiţa ei
Vreau mereu s-o ştiu.

Mama

Soare, azi e ziua mamei.
Mai frumos să străluceşti
Şi din cerul cel albastru
Pe toţi norii să-i goneşti.

Vreau să fie ziua mamei
Cea mai mândră dintre toate
Pentru dragostea ei mare
Şi nespusa-i bunătate.

Ziua mamei

Azi, de ziua mamei mele
Am cules cinci viorele
Şi cu-o aţă, pe genunchi
Le-am legat într-un mănunchi.

Mângâindu-l în tot felul,
Mama duce bucheţelul
Drept la buze şi zâmbind
Pupă florile pe rând.

Şi de fiecare floare
Mi-a dat câte-o sărutare
Şi mi-a spus: „fecior viteaz”
Şi-avea lacrimi pe obraz.

Poezii noi Mos Craciun

Poezii de Mos Craciun - 2023 Colectie de Poezii pentru copii mici si mari - Craciunul 2023 Mos Craciun vine-n padure de Tincuta Ho...

Faceți căutări pe acest blog